Salata de ou fiert cu paine si rosii - mic dejun rapid #1

vineri, 18 februarie 2011

Nu stiu daca ii pot spune salata, insa este cert un mic dejun consistent, delicios si rapid. In copilarie bunica mea obisnuia sa imi pregateasca "reteta" de fata dimineata, la micul dejun. Unii vor rade si vor spune ca e mancare de bebelusi sau bolnavi, nu ma intereseaza eu stiu ca e delicioasa.

Pentru 2 portii generoase avem nevoie de:

  • miezul si coaja de la o jumatate de paine proaspata;
  • 2 rosii mari;
  • 3-4 oua;
  • 4 felii de bacon (bunica mea folosea sunca presata sau muschi file, deci orice mezel e bun)
  • o felie groasa de branza (telemea sau branza invechita)
  • masline
  • ulei masline
E o reteta care trebuie sa fie gata intr-un timp foarte scurt. De obicei nu mananc la micul dejun pentru ca imi e lene sa ma trezesc mai devreme si sa imi gatesc. Cred ca in 5-6 minute "salata" este gata daca ma organizez bine. 
In primul rand pun ouale la fiert si o alta tigaie la incins. Ca sa fie moi, cu un galbenus lipicios, trebuie sa stea pe foc fix 3 minute din momentul in care incep sa fiarba.

Cat ouale fierb si tigaia se incinge, se rupe painea in bucatele mici , cat pentru o muscatura. Maslinele si rosiile taiate cubulete se pun peste paine. Am taiat feliute baconul si l-am fript putin in tigaie apoi l-am pus in salata.
Am curatat ouale si le-am pus deasupra. Am sfaramat branza peste oua, am pus piper si ulei de masline din belsug.

1 comentarii:

Diana T spunea...

Mmmmm, ce bine arata!!! Desi e trecut de pranz, mai ca-mi vine sa ma duc sa-mi fac si eu o asemenea salata...

Trimiteți un comentariu

© 2010 Bucatar Electronist - Teodor Luca. Powered by Blogger
Free blogger template Designed by Newwpthemes.com Converted by Bloggerspan